Zarząd TVP podzielił się kompetencjami

Zarząd Telewizji Polskiej rozdzielił wczoraj kompetencje wśród swoich członków. Największe wpływy otrzymał nowy prezes - Bronisław Wildstein.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zgodnie ze szczegółowym podziałem kompetencji prezes TVP będzie nadzorował pracę: Programu 1, Programu 2, TVP Kultura, Biura Programowego, Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Agencji Filmowej, Biura Prawnego, Biura Zarządu i Spraw Korporacyjnych, Biura Kadr, Szkoleń i Spraw Socjalnych, Głównego Księgowego, Biura Finansów i Restrukturyzacji oraz Biura Ochrony Informacji.

Anna Milewska będzie odpowiadać za działalność Biura Reklamy, Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz Biura Marketingu i Promocji.

Marcinowi Bochenkowi podlegać będzie Ośrodek Techniki Telewizyjnej, Biuro Technologii i Inwestycji, Ośrodek Nowe Media, Ośrodek Informatyki i Telekomunikacji, Ośrodek Emisji i Ośrodek Serwisu.

Sławomir Siwek będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie Programu Satelitarnego TV Polonia, Agencji Produkcji Audycji Telewizyjnych, TVP3 Regionalnej i oddziałów terenowych.

Piotr Farfał będzie nadzorował pracę Biura Audytu i Kontroli Wewnętrznej, Ośrodka Administracji, Ośrodka Opieki Zdrowotnej oraz Ośrodka Dokumentacji i Zbiorów Programowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu