Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam

Firma Gemius, w oparciu o dane z badania Mediapanel, czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru, będzie zbierał dane dotyczące potencjału zasięgowego reklam na nośnikach firmy Clear Channel Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam

Współpraca ma na celu uzyskanie danych dotyczących potencjału zasięgowego reklam na nośnikach Clear Channel Poland oraz wypracowanie modelu prezentowania w przyszłości danych na temat reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel. 

Badanie Mediapanel to jedyny w Polsce pomiar mediów typu single source, obecnie prezentujący wyniki dla internetu, telewizji i radia. 

Jak podaje CCP, jej cała sieć nośników generuje zasięg 65 proc. w ciągu miesiąca, docierając do 19 mln odbiorców. 

Firma w ramach swojej oferty umożliwia dostęp do City Reach Network – sieci nośników City Digital Out of Home, obejmującej ponad 250 ekranów w 10 głównych aglomeracjach Polski. 

- Dynamiczny rozwój branży OOH, a w szczególności DOOH, powoduje coraz większe zainteresowanie wśród marketerów. Clear Channel Poland systematycznie rozwija swoją ofertę, umożliwiając precyzyjne docieranie do wybranych grup odbiorców. Cieszymy się, że dzięki współpracy nawiązanej z Gemius, będziemy mogli dostarczyć naszym partnerom jeszcze więcej danych, co stanowi kolejny krok unowocześniający naszą ofertę. Udział w badaniu Mediapanel i prezentacja wyników reklamy zewnętrznej w zestawieniu z innymi mediami: internet, tv, radio, pozwoli marketerom na dalsze rozszerzanie strategii omnichannel - mówi Filip Hołowczyc, sales and marketing director w Clear Channel Poland.

Nawiązanie współpracy z Clear Channel to kolejny krok w stronę włączenia pomiaru reklamy zewnętrznej do badania Mediapanel. 

- Jednocześnie pokazuje wartość i potencjał w badaniach mediów naszego produktu, jakim jest Mediapanel. Cieszymy się, że dzięki jednoźródłowemu pomiarowi dostarczanemu przez Gemius outdoor, zarówno tradycyjny jaki cyfrowy, ma wreszcie możliwość pokazania swojego potencjału reklamowego na tle innych mediów - dodaje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami