Reklama 2025-05-16
4

Zasięg reklamy zewnętrznej zbliża się do 90 proc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W kwietniu br. zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,36 proc. (w populacji Polaków 7-75), a liderem rynku pozostaje niezmiennie firma AMS SA – wynika z najnowszego badania Mediapanel (Gemius). 

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wynosił w omawianym okresie 73,71 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 88,3 proc. 

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln. Wśród nich było 15 mln mężczyzn i 14,2 mln kobiet.

Liderem rynku OOH w Polsce pozostaje firma AMS SA z liczbą ponad 29,2 mln użytkowników. Tuż za nią plasuje się Clear Channel (18,4 mln użytkowników). Podium zamyka Jet Line (13,9 mln użytkowników).

W dalszej części zestawienia znalazły się firmy: Synergic (5,4 mln użytkowników) oraz Warexpo (4,4 mln). 

 

Autor: Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter