„Zaskocz przeziębienie” w kampanii Apap Przeziębienie (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa leku Apap Przeziębienie (produkowanego przez USP Zdrowie” pod hasłem „Zaskocz przeziębienie”. Przygotowały ją firmy marketingowe FCB Warsaw, Selfish i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zaskocz przeziębienie” w kampanii Apap Przeziębienie (wideo)

Spot reklamujący Apap Przeziębienie na przykładzie dnia z życia mężczyzny pokazuje główny atut tego produktu: szybkie zwalczanie gorączki, bólu gardła i kataru, przynosząc ulgę w przeziębieniu i grypie.

Reklama jest emitowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa FCB Warsaw, która po wygranym przetargu zaczęła obsługę Apap Przeziębienie. To trzecia, po Artresanie i Pelavo, marka należąca do USP Zdrowie, dla której pracuje FCB Warsaw.

Spot wyreżyserował Kristoffer Rus, a produkcją zajął się dom produkcyjny Selfish. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets (należący do MEC).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"