„Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca konserwy mięsne, pasztety i smarowidła marki Spichlerz Rusiecki. Akcja, przygotowana przez firmy Eskadra i Maxus, przebiega pod hasłem „Zawsze coś dobrego pod ręką!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zawsze coś dobrego pod ręką!” w kampanii Spichlerza Rusieckiego (wideo)

W reklamach różne dłonie sięgają po produkty Spichlerz Rusiecki, co ma podkreślać szeroki asortyment tej marki, odpowiadając odmiennym gustom. Kampania pokazuje też, że promowane produkty są dostępne w wygodnych, łatwych do przechowywania opakowaniach, dzięki czemu można je zabierać i jeść w wielu sytuacjach.

Akcja reklamowa zaczęła się 15 kwietnia i potrwa do końca maja. Jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), prasie oraz internecie (m.in. w social media).

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Eskadra, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady