'Ze Sphinxem przez świat'

Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna kolejną promocję konsumencką,tym razem proponując swoim gościom wakacje w Egipcie. Na wygraniedwuosobowej wycieczki będzie miał szanse każdy, kto począwszy od 24września, odwiedzi jedną z restauracji Sphinx i zakupi dowolnedanie z menu "Kuchnie Świata". Do wygrania 10 wycieczek i setkizaproszeń do restauracji Sphinx.

kr
kr
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w promocji trzeba wysłać sms o treści Sphinxwraz z numerem paragonu potwierdzającym zakup jednego z dań z grupy"Kuchnie Świata". Nagroda główna, dwuosobowa wycieczka do Egiptu,przypadnie 10 osobom, które wyślą największą liczbę sms-ów. Kolejne200 osób otrzyma zaproszenie do jednej z restauracji o wartości 50zł. Promocja trwać będzie do 31 października.

Promocja komunikowana będzie w restauracjach - z wykorzystaniemmateriałów POS (plakaty, banery, podkładki na stoły) oraz nastronach dostępnego w każdej restauracji pisma dla konsumentów -SPHINX MAGAZYN. Kampania informująca o promocji prowadzona będzietakże w radio o zasięgu ogólnopolskim (RMF FM, Radiostacja i PR3)oraz w Internecie na stronie portalu wp.pl.

Informacje na temat nowej promocji dostępne będą również nastronie www.sphinx.pl.

Autorem kreacji akcji promocyjnej jest agencja TequilaPolska.Za zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD.

kr
Autor artykułu:
kr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z