ZINA sponsorem technicznym reprezentacji Polski koszykarzy

Zawodnicy koszykarskiej reprezentacji Polski oraz sędziowie w rozgrywkach ligowych przez najbliższe dwa sezony będą występować w strojach marki ZINA (należąca do firmy Optim), która przygotowała dla nich specjalną kolekcję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Przygotowując kolekcję, kierowaliśmy się przede wszystkim oczekiwaniami, jakie postawili przed nami managerowie drużyny narodowej, a także pozytywnymi doświadczeniami, wyniesionymi z pracy nad strojami dla kadry juniorskiej - opisuje Leszek Cieślak, współwłaściciel marki ZINA. - Chcieliśmy, by stroje w jak największym stopniu odpowiadały potrzebom koszykarzy, dlatego na wszystkich etapach powstawania kolekcji, począwszy od projektów, przez dobór materiałów, na wykończeniu skończywszy, współpracowaliśmy z Polskim Związkiem Koszykówki. Kolekcja w całości została zaprojektowania i uszyta w Polsce - dodaje.

grafika

Do tej pory ZINA specjalizowała się w produkcji asortymentu piłkarskiego, natomiast obecnie rozszerza swoją ofertę o koszykówkę. - Odchodzimy od dotychczasowego hasła „Just for football”. W myśl nowej polityki firmy, poza funkcjonalnością i wygodą, będziemy kłaść nacisk na wyjątkowy i niepowtarzalny design we wszystkich dyscyplinach sportu które obsługujemy - w myśl naszego nowego sloganu marketingowego: „sport, emotions & design” - mówi Leszek Cieślak. - Myślę, że umowa podpisana dzisiaj z Polskim Związkiem Koszykówki pozwoli nam zaistnieć w świecie koszykówki. Mając poparcie i aprobatę ze strony zawodników i kadry, mamy nadzieję zdobyć zaufanie nowych klientów - deklaruje.

grafika

Umowa Polskiego Związku Koszykówki i marki ZINA będzie obowiązywać w sezonach 2013/2014 oraz 2014/2015.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta