Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com reorganizuje i wzmacnia dział client service. Awanse otrzymali Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta
Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber

Agata Hajduk awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i przejęła pieczę nad zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe, pełniąc funkcję team leaderki. Hajduk koordynuje pracę zespołu oraz jest odpowiedzialna za jego rozwój. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamy.

Joanna Bieniewska awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i team leaderkę. Odpowiada za zespół pracujący przy kompleksowych projektach digital (działania strategiczne, branding, strony internetowe, kampanie ppc, działania wizerunkowe). Ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta i nadzorze projektów.

Piotr Szuber ze stanowiska account managera awansował na stanowisko client success manager/business development managera. Będzie dbał o poprawę efektywności prowadzonych projektów i rozwój oferty. Jego zadaniem będzie również pozyskiwanie nowych klientów działających w segmencie B2C oraz B2B.  Ma ponad 15-letnie doświadczenie w kreowaniu i nadzorowaniu przebiegu interdyscyplinarnych projektów dla klientów z różnych segmentów rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]