Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)

Agencja Ogilvy z Chicago zdobyła Złotego i Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę marki pasty do butów Kiwi. Eksperci uznali reklamę za jedną z najbardziej zachwycających na tegorocznym festiwalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Złoty i Brązowy Lew dla reklamy marki butów Kiwi (wideo)

Inspiracją do stworzenia tej kampanii była dla agencji Ogilvy sztuka, a dokładniej malarstwo i znane portrety.

W kampanii pod hasłem „Portraits Completed” wykorzystano bardzo znane portrety, np. Vincenta Van Gogha, Mona Lisy Leonardo da Vinci. Ale zrobiono to w zabawny i humorystyczny sposób. Dorysowano dolne części sylwetek pokazanych na nich postaci, by w ten sposób pokazać na nich i odpowiednio wyeksponować buty. A obok nich - logo pasty do butów  marki Kiwi.

Agencja zorganizowała dodatkowo wystawę tych obrazów, wzbogacając ją humorystyczną ścieżką dźwiękową, dzięki której udało się sprytnie przetestować narrację marki. Agencja współpracowała też z muzeum, gdzie była wystawa – dzięki specjalnej aplikacji odwiedzający ją mogli zobaczyć w swoich telefonach „wzbogaconą” kolekcję obrazów.

Projekt ten zdobył Złotego i Brązowego Lwa w kategorii Print&Publishing, ale zdaniem ekspertów znacząco wykracza poza reklamę drukowaną.

grafika
grafika
grafika

Reklamy te promowały pastę do butów Kiwi w Chicago.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]