Zmiany w DD Media

Nowy Marketing Manager w wydawnictwie DD Media

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od nowego roku stanowisko Marketing Managera w wydawnictwie DD Media objęła Ewelina Bagińska, dotychczasowy Promotion Manager DD Media.

Od stycznia 2004 roku Ewelina Bagińska, Promotion Manager wydawnictwa DD Media awansowała na stanowisko Marketing Managera. Ewelina Bagińska zastąpiła na tym stanowisku Marcina Gerca, który odszedł z DD Media w październiku bieżącego roku.

Ewelina Bagińska jest absolwentką politologii (specjalizacja - dziennikarstwo) na Uniwersytecie Śląskim. W bieżącym roku ukończyła program organizowany przez Chartered Institute of Marketing przygotowujący do zdobycia dyplomu marketera (The Advanced Certificate in Marketing).

Z wydawnictwem DD Media związana jest od stycznia 2002 roku Wcześniej pracowała także jako dziennikarz i sekretarz redakcji w pismach branżowych oraz jako administrator konkursu Krajowej Izby Gospodarczej - Przedsiębiorstwo Fair Play na Mazowszu.

- Moja strategia marketingowa dla "Dzień Dobry" to nieustanne zaskakiwanie czytelników i reklamodawców niekonwencjonalnymi projektami - wyjaśnia Ewelina Bagińska. - Chcę, aby "Dzień Dobry" pojawiało się w miejscach, gdzie nikt się gazety nie spodziewa - w kinie, na ulicy, w górach, na plaży. Plany promocyjne na rok 2004 także zawierają kilka niecodziennych pomysłów.

DD Media Sp. z o.o. jest wydawcą bezpłatnej gazety "Dzień Dobry". Pismo dociera w każdy piątek do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Poznania oraz od 21 listopada 2003 do mieszkańców aglomeracji śląskiej. Nakład tygodnika wynosi średnio 745 tysięcy egzemplarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]