Zmiany w IBM

Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od połowy marca br. Maciej Markowski objął funkcję Marketing Managera w firmie IBM Polska. Na nowym stanowisku Maciej Markowski podlega bezpośrednio Dariuszowi Fabiszewskiemu, Dyrektorowi Generalnemu polskiego oddziału IBM. Po linii biznesowej raportuje do Gerharda Hillebranda, Marketing Managera odpowiedzialnego za region CEMA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).

Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Posiada on niemal 20-letnie doświadczenie w branży IT, w tym wieloletnie w dziedzinie marketingu usług i konsultingu informatycznego. Poprzednie doświadczenia zawodowe Macieja Markowskiego obejmują między innymi stworzenie i zarządzanie działem marketingu firmy konsultingowej Accenture, a także pracę m.in. w Digital Equipment Polska. Nowy Marketing Manager powiększa grono profesjonalistów IBM z tytułem naukowym. Maciej posiada tytuł doktora i legitymuje się bogatym doświadczeniem dydaktycznym, a wśród obecnych pracowników IBM Polska są także jego byli studenci.

Maciej Markowski jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Menedżerów w Polsce oraz członkiem Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day