Zmiany w sieci kablowej Aster

Zmiany programowe i zmiany częstotliwości stacji radiowych oraz nowe usługi internetowe w ASTER

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 marca br. do oferty programowej ASTER będzie dołączony nowy program radiowy Gold FM (106,5 MHz). Gold FM to stacja radiowa o charakterze rozrywkowym, prezentująca muzykę środka z lat 70. i 80. Jednocześnie w sieci ASTER zmianie ulegnie układ częstotliwości nadawania programów radiowych. Zmiana ta ma na celu umożliwienie emisji odpowiednio większej ilości programów radiowych oraz poprawę jakości ich nadawania. W związku z dynamicznym rozwojem szerokopasmowego dostępu do Internetu w ciągu ostatnich trzech miesięcy ASTER wprowadziła kilka nowych usług i rozwiązań:

system samodzielnej administracji usługami internetowymi Wilga, który umożliwia sprawdzenie ich aktualnej konfiguracji, samodzielne zarządzanie kontami e-mail, zmianę pakietu usług, rodzaju adresu IP i skorzystanie z wielu usług dodatkowych z oferty internetowej ASTER.

nowy ośrodek abuse http://abuse.aster.pl, który stanowi źródło podstawowych informacji związanych z tematem ochrony przed nadużyciami w sieci i sposobu zgłaszania tych, które już nastąpiły.

autoryzacja poczty wychodzącej (SMTP), która ma na celu ochronę użytkowników przed szkodliwym działaniem wirusów oraz innych programów służących do dokonywania nadużyć drogą elektroniczną.

promocja "Bliżej Świata", w ramach której można skorzystać z pakietu, w którym maksymalny transfer z Internetu wynosi 512 kb/s, zaś maksymalny transfer od Klienta 192 kb/s. Pakiet telewizji kablowej Basic i pakiet internetowy w promocji kosztuje 179 zł brutto miesięcznie (w tym 155,99 zł pakiet internetowy). Aktywacja warunków promocji jest bezpłatna i dokonywana samodzielnie przez Klienta w systemie Wilga. Promocja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród Klientów ASTER.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day