Zmiany w UPC

Nowy dyrektor ds. rozwoju UPC w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jerzy Gołębiowski objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju w UPC w Polsce 1 sierpnia br. Jest odpowiedzialny za planowanie strategiczne, tworzenie i koordynację inicjatyw związanych z wdrażaniem strategii rozwoju UPC w obszarze nowych usług opartych na bazie sieci telewizji kablowej oraz identyfikację nowych możliwości rynkowych dla UPC.

Wcześniej  to stanowisko piastował Mirosław Suszka, który od kwietnia pełni  funkcję dyrektora ds. operacyjnych UPC.

Do UPC Jerzy Gołębiowski przeszedł z Netii, gdzie pracował na stanowisku Dyrektora Finansowego ds. Fuzji i Przejęć. Wcześniej był dyrektorem spółki Hexagon Capital, zajmującej się doradztwem finansowym i strategicznym. Doświadczenia zawodowe zdobywał również w PricewaterhouseCoopers w dziale Corporate Finance, gdzie jako Wicedyrektor Działu Fuzji i Przejęć był odpowiedzialny za inicjowanie i realizację szeregu transakcji i projektów strategicznych na rzecz klientów z sektora telewizji kablowej i teleinformatycznej w Polsce i innych krajach Europy Środkowej.

Jest specjalistą w branży telekomunikacji i posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firm. Ukończył Politechnikę Lubelską Wydział Inżynierii Budowlanej i Sanitarnej oraz uzyskał tytuł MBA w dziedzinie finansów w Baruch College w Nowym Jorku. Ponadto brał udział w licznych szkoleniach, między innymi transakcji fuzji i przejęć, zarządzania projektami, zarządzania zespołami ludzkimi.

Lubi aktywny styl życia, podróże, turystykę rowerową. Chętnie zajmuje się fotografią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day