Znamy laureatów PR Wings

Poznaliśmy nagrodzonych w tegorocznej, czwartej edycji konkursu branży public relations PR Wings, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Znamy laureatów PR Wings

W tym roku projekty nominowane w konkursie PR Wings oceniało pond 80-osobowe jury pod kierownictwem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Orange Polska.

W czwartej edycji konkursu najwięcej nominacji otrzymały Erbud (4), po trzy - GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco/Alert Media Communication, Publicon oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związkowi Autorów i Producentów Audiowizualnych. 

Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymał pośmiertnie Adam Łaszyn, wybitny ekspert PR oraz twórca Alert Media Communication.

Nagrody Specjalne SAPR trafiły do twórców projektów: (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży) oraz kampanii społecznej "Dom zaczyna się od serca" (Pepco).

Na gali wręczono łącznie 23 nagrody wybrane głosami jury spośród 46 nominacji.

PR Wings – lista nagrodzonych

1.  Angażujący event - Kongres Pamięci Narodowej. Historia mówi przez pokolenia (El Padre)

2.  Branża FMCG - Łączy nas najlepszy skład (Publicon.)

3.  Branża motoryzacyjna - Jazda bez czytanki (IMAGO Public Relation Consultancy, Stalexport Autostrada Małopolska)

4.  Efektywność roku - Barometr prawa (Grant Thornton Digital)

5.  Employer Branding - Dzień Zdrowia pamięci Joanny Sawczyn (Grupa Muszkieterów)

6.  ESG i CSR - Zastygliśmy na Dworcu Centralnym (ERBUD GROUP, Fundacja ERBUD)

7.  Finanse i ubezpieczenia - Możesz liczyć na ekspertów rankomat.pl (Rankomat.pl, Inner Value)

8.  Kampania edukacyjna - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska)

9.  Komunikacja B2B - Autopay. Od niezawodnych produktów do rozpoznawalnej marki (Autopay, Profeina)

10.  Komunikacja kryzysowa - Wchodzę do banku 16:55 – kryzys przekuty w sukces marki (mBank S.A.)

11.  Komunikacja w mediach społecznościowych i Influencer marketing - Czas na hasztag#tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)

12.  Komunikacja wewnętrzna - Pamiętaj o okularach ochronnych (ERBUD GROUP)

13.  Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI - Prymus – kampania "Otwarci na zmianę" (180heartbeats + JUNG v. MATT, monday group)

14.  Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura - Akcja Tron – kampania edukacyjna (WCTron Sp. z o.o., Agencja Apollo 360)

15.  Ochrona przed dezinformacją - Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym (mBank S.A., Molecular Worldwide, Voice House)

16.  PR korporacyjny - Barometr Providenta (Provident Polska)

17.  PR produktowy - EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry (monday group, Electronics Arts)

18.  Przemysł, chemia, energetyka - Elektrownia Atomowa w Minecrafcie (Lifetube, Defence24)

19.  Public Affairs i Lobbying - Czas na hasztag#tantiemyzinternetu! (Stowarzyszenie Filmowców Polskich)

20.  Rynek zdrowia - (P)okaż serce – kampania dotycząca nowotworów dziecięcych (Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży)

21.  Sport, turystyka, hotelarstwo - Poland Soul Travel (oLIVE Media, Polska Organizacja Turystyczna)

22.  Technologia i innowacje - Warsztaty Vasco Electronics "Z technologią przez świat" (Melmak)

23.  Transport, spedycja, logistyka - Jazda bez czytanki (Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?