„Zrealizuj swój plan” w kampanii kredytów w BNP Paribas Fortis

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kredytów gotówkowych w BNP Paribas Fortis. Akcję pod hasłem „Zrealizuj swój plan” przygotowały firmy Saatchi & Saatchi, Mediaedge:cia i Sales & More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytów gotówkowych w BNP Paribas Fortis podkreśla, że obecnie są one dostępne z oprocentowaniem 9,9 proc. oraz bez prowizji i innych dodatkowych kosztów. W poszczególnych przekazach wykorzystywanych w tej akcji pod wspólnym hasłem „Zrealizuj swój plan” przedstawiane są różne wydatki, na które można przeznaczyć środki z kredytu, np. remont mieszania, organizacja wesela czy aranżacja ogrodu.

grafika

Ruszająca właśnie akcja to trzecia w bieżącym roku kampania reklamowa oferty kredytowej BNP Paribas Fortis. Wcześniej bank reklamował m.in. kredyty hipoteczne (więcej na ten temat).

grafika

Obecnie działania są prowadzone w radiu (m.in. w RMF FM, Polskie Radio PR 3, największe stacje regionalne), prasie (dzienniki ogólnopolskie i regionalne, tygodniki, miesięczniki), internecie (największe portale i serwisy tematyczne) oraz na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia, a planowaniem działań w internecie zajęła się firma Sales & More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?