„Zrobiło się większe UPS?” hasłem kampanii Mola

Marka Mola wystartowała z kampanią promującą ręczniki papierowe Mola Complex 3w1. Działania przygotowała agencja Walk Digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Zrobiło się większe UPS?” hasłem kampanii Mola

Kampania „Zrobiło się większe UPS?” ręczników papierowych Mola Complex 3w1 przedstawia ręcznik papierowy gotowy do sprzątnięcia większych UPSów, które „robią się same” dzięki trójce uroczych urwisów. Całość kampanii skupia się na liczbie trzy, symbolizującej trójwarstwowość ręcznika, który czyści, osusza i poleruje.

Walk Digital odpowiada za całość kampanii, obsługę kanałów social media, działania z influencerami, obsługę mediową oraz produkcję promocyjnego landing page’a,

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji