„Zrobiło się większe UPS?” hasłem kampanii Mola

Marka Mola wystartowała z kampanią promującą ręczniki papierowe Mola Complex 3w1. Działania przygotowała agencja Walk Digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Zrobiło się większe UPS?” hasłem kampanii Mola

Kampania „Zrobiło się większe UPS?” ręczników papierowych Mola Complex 3w1 przedstawia ręcznik papierowy gotowy do sprzątnięcia większych UPSów, które „robią się same” dzięki trójce uroczych urwisów. Całość kampanii skupia się na liczbie trzy, symbolizującej trójwarstwowość ręcznika, który czyści, osusza i poleruje.

Walk Digital odpowiada za całość kampanii, obsługę kanałów social media, działania z influencerami, obsługę mediową oraz produkcję promocyjnego landing page’a,

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"