"Żubrówka" rusza na podbój świata

CEDC podpisała trzy nowe umowy na dystrybucję wódki 'Żubrówka' za granicą.

isb
isb
Udostępnij artykuł:

Central European Distribution Corporation, inwestor strategiczny Polmosu Białystok, podpisała długoterminowy kontrakt z Pernod Ricard na dystrybucję wódki „Żubrówka” m.in. we Francji oraz umowy na dystrybucję tego trunku w Wielkiej Brytanii i Japonii, poinformowała CEDC w czwartkowym komunikacie.

„CEDC zawarło długoterminową umowę z Pernod Ricard, która zacznie obowiązywać 1 lipca 2006 roku, obejmującą dystrybucję na licznych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym do Francji, gdzie Żubrówka zajmuje drugie miejsce wśród importowanych wódek. CEDC podpisało również nowe kontrakty z dystrybutorami o silnej pozycji w Wielkiej Brytanii (Marblehead Brand Development) oraz Japonii (Lead Off Japan)” – głosi komunikat CEDC.

Podpisanie nowych umów na dystrybucję „Żubrówki" ma zwiększyć sprzedaż tej wódki na nowych rynkach.

„Umowa z Pernod Ricard umożliwi nam dalszy rozwój niewykorzystanego dotąd potencjału Żubrówki na kluczowych międzynarodowych rynkach wódki” – powiedział William Carey, prezes CEDC, cytowany w komunikacie.

„Żubrówka jest jedną z najszybciej rozwijających się marek wódki w Wielkiej Brytanii i trzecią wiodącą wódką importowaną w Japonii. Spodziewamy się wzrostu wielkości sprzedaży w Japonii i Wielkiej Brytanii o co najmniej 30% rocznie przez najbliższe trzy lata - dzięki wsparciu naszych nowych partnerów dystrybucyjnych na tych kluczowych rynkach” – dodał Carey.

CEDC zapowiada również wejście ze sztandarowym produktem Polmosu Białystok na największy rynek wódki z segmentu premium na świecie, a więc do Stanów Zjednoczonych.

Grupa CEDC ma ok. 66% akcji Polmosu Białystok i jest największym w ujęciu wartościowym producentem napojów alkoholowych w Polsce. Wytwarza m.in. takie wódki jak Absolwent, Żubrówka, Bols, Soplica. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę na rynki europejskie i azjatyckie. Firma należy również do jednych z największych w Polsce dystrybutorów i importerów alkoholi.

isb
Autor artykułu:
isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?