'Zwierciadło' z męskim dodatkiem i kalendarzykiem

Grudniowe wydanie "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) ukazałosię dziś wraz z dodatkiem dla panów "Przewodnik po mężczyźnie" orazkalendarzykiem na 2010 w dwóch wersjach okładek, zawierającymzdjęcia z kolekcji "Zwierciadła" "Mistrzowie fotografii".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W 35-stronicowym dodatku czytelnicy znajdą m.in. wywiady zaktorem Andrzejem Chyrą, którego zdjęcie zdobi okładkę"Zwierciadła" i prof. Bogdanem Wojciszke, a także materiałydotyczące mody, urody czy samochodów. Wydawca planuje, by"Przewodnik po mężczyźnie" ukazywał się co roku.

Wydanie ma objętość zwiększoną do 240 stron ("Zwierciadło" liczyśrednio ok. 200 stron).Ukazało się nakładzie 160 tys. egz. i cenie9,90 zł, czyli wyższej o 1 zł od ceny standardowej.

Numer promowany jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat),prasie ("Polityka"), internecie i w punktach sprzedaży. Mediazaplanował dom mediowy PanMedia Western.

Średnia sprzedaż ogółem "Zwierciadła" w okresie od stycznia dosierpnia br. wyniosła 88 843 egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?