Żywiec Zdrój z kampanią wizerunkową o recyklingu plastiku

Wystartowała akcja wizerunkowa marki Żywiec Zdrój - pierwsza w historii firmy szeroko zasięgowa kampania o tematyce recyklingu plastiku. Żywiec Zdrój informuje w kampanii o zbiórce i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój z kampanią wizerunkową o recyklingu plastiku

W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma Żywiec Zdrój ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Na początku tego roku firma poinformowała o realizacji planu. Zebrane tworzywa sztuczne przekazano do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg.

- Od lat w Żywiec Zdrój podejmujemy działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego, z czego jednym z kluczowych obszarów jest temat opakowań – dążymy do domykania obiegu plastiku, wprowadzamy butelki z recyklingu i edukujemy Polaków na temat właściwej segregacji odpadów. Jesteśmy dumni, że mimo reorganizacji wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W najnowszej kampanii chcieliśmy podkreślić ten fakt, ale także podziękować naszym konsumentom, ponieważ na koniec dnia to każdy z nich wyrzucając plastikową butelkę do żółtego kosza, przyczynił się do realizacji tego bezprecedensowego zobowiązania - komentuje Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-pirog-reklama-zywiec-zdroj-system-depozytowy ##

Żywiec Zdrój o recyklingu plastiku

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe.

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami