Adam Wróblewski: z ZenithOptimedia Group do MPG

Adam Wróblewski dołączył do domu mediowego MPG. Poprzednio pracował w ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adam Wróblewski w domu mediowym MPG objął stanowisko media plannera buyera. Poprzednio od maja 2008 roku pracował w ZenithOptimedia Group, pełniąc funkcję junior media plannera buyera. Studia w zakresie psychologii ekonomicznej ukończył na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day