In-Stat: w 2015 r. sprzedanych zostanie 339 mln tanich smartfonów z Androidem

W wielu częściach świata typowy smartfon, kosztujący od 400 do 500 dolarów, jest poza zasięgiem wielu konsumentów posiadających obecnie tradycyjną komórkę lub w ogóle nie mających telefonu. Ci potencjalni właściciele smartfonów mają obecnie do wyboru tylko jeden system w kategorii tanich, kosztujących do 150 dolarów urządzeń. Tym systemem jest Android.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza In-Stat prognozuje, że w 2015 roku na całym świecie sprzedanych zostanie 339 milionów tanich smartfonów pracujących pod kontrolą stworzonego przez Google systemu.

"Segment tanich smartfonów z Androidem przyczyni się do pewnej fragmentacji jesli chodzi o tą platformę. Większość takich urządzeń będzie miało zainstalowany system w wersjach 2.2 i 2.3, gdyż stanowią one dobre połączenie funkcjonalności z małą pamięcią i wykorzystaniem procesora. Wymagania stawiane przez Ice Cream Sandwich (Android 4.0) sprawiają, że ta wersja platformy jest mniej atrakcyjna dla tanich urządzeń." - stwierdził Allen Nogee, research director w firmie badawczej.

Wśród głównych konkurentów na omawianym rynku In-Stat wymienia firmy Huawei, MicroMax, Motorola, Samsung, Spice i ZTE.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu