MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"

Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"

Nowa kampania marki, obejmująca wszystkie główne kanały komunikacji, skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom!  „Let’s Go!” łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki.

- Wychodzimy do klientów z przesłaniem „Let’s Go!”, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii - mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu MediaMarkt.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mediamarek-wirtualny-doradca-media-markt-jak-dziala ##

„Let's Go!” obejmie też employer branding

Pod hasłem „Let's Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania employer brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.

- Nasi pracownicy są siłą marki i sercem kampanii „Let’s Go!”. Bez nich i ich zaangażowania nie byłoby obsługi klienta. To oni stanowią o różnorodności i wartości firmy pokazując o co chodzi w MediaMarkt: o ducha zespołu, orientację na klienta i entuzjazm do technologii. Nową kampanią chcemy inspirować ludzi, aby dołączyli do nas i wspólnie kształtowali przyszłość firmy – mówi Joanna Czuchnowska, dyrektor HR w MediaMarktSaturn.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mediamarkt-jak-wynajac-smartfon-ipad-iwatche ##

Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii