Rozwój sieci Ad.net S.A.

Na początku 2005 roku największa polska sieć reklamy internetowej rozpoczęła gruntowną reorganizację, która zakończyła się w maju. Od 1 czerwca Ad.net działa w nowej strukturze

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dyrektorem Zarządzającym firmy został Adam Kwaśniewski (dotychczasowy Dyrektor Handlowy sieci). Każdy z pionów funkcjonalnych (sprzedaż, zakup, traffic) zyskał swojego kierownika, odpowiedzialnego za realizację bieżących zadań działu.

Działem Sprzedaży, współpracującym z Klientami firmy, pokieruje Katarzyna Rucińska (dotychczas zatrudniona w ARBOmedia Polska). Na stanowiska Account Managerów awansowali Andrzej Cudny i Bartosz Kwaśniewski (poprzednio Junior Account Managerowie). Do działu na stanowisko Account Managera dołączyła także Marta Wertelecka, która posiada doświadczenie m.in. w reklamie outdoorowej, prasowej i internetowej. Do końca roku przewidywany jest dalszy rozwój działu sprzedaży.Za Dział Zakupu, reprezentujący Ad.net w kontaktach z partnerami sieci - witrynami oraz wspierający działania sprzedażowe (badania, akcje specjalne) odpowiada Bartosz Wieczorek (dotychczas Account Manager).

Kierownictwo Działu Traffic, obsługującego powierzchnię reklamową od strony technologicznej, powierzone zostało Darkowi Werelichowi (dotychczas Traffic Manager)."Jak wiadomo rynek reklamy internetowej wzrasta. Łączy się to również ze zdecydowanym wzrostem działań konkurencyjnych wśród portali, sieci reklamowych, wydawców. Jesteśmy i zamierzamy pozostać niekwestionowanym liderem wśród sieci reklamowych - zarówno pod względem jakości portfolio, jak i udziału w rynku. Zaufanie naszych partnerów - najlepszych serwisów polskiego internetu - oraz coraz większa ilość kampanii realizowanych dla naszych klientów, obligują nas do ciągłego rozwoju, także w zakresie funkcjonalności struktury. Biorąc również pod uwagę częstotliwość naszych przeprowadzek, związanych z rosnącym stanem osobowym, można powiedzieć, że transformacja to nasza biznesowa filozofia" - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały