W reklamach bohater odgrywany przez Macieja Musiała razem z kolegami ogląda na tablecie serial w internecie w różnych miejscach: zarówno w domu, jak też restauracji, pod namiotem i w samochodzie. Kampania podkreśla, że w ramach Pakietu Swobodnego za 69,90 zł miesięcznie otrzymuje się internet LTE, pakiet kanałów nc+ i nielimitowane rozmowy w Orange. Jest to jedna z trzech taryf dla klientów indywidualnych - obok Pakietu Rodzinnego i Komfortowego - wprowadzona przez sieć w połowie kwietnia br. (zobacz szczegóły).
Reklamy są utrzymane w odświeżonym przed miesiącem stylu komunikacji marketingowej Orange (więcej o nim). Aktorzy z serialu „Rodzinka.pl” reklamują sieć od prawie dwóch lat - poprzednia kampania z udziałem Macieja Musiała i Tomasza Karolaka promowała Orange Open (zobacz więcej).

Nowy spot będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, TVN i Polsatu.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Chimney, a udźwiękowieniem - firma Post Meridan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa.











