Maciej Musiał z kolegami reklamują Pakiet Swobodny w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” (tym razem postaci granej przez Macieja Musiała oraz jej kolegów) promowany jest Pakiet Swobodny. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Chimney, Post Meridan i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maciej Musiał z kolegami reklamują Pakiet Swobodny w Orange (wideo)

W reklamach bohater odgrywany przez Macieja Musiała razem z kolegami ogląda na tablecie serial w internecie w różnych miejscach: zarówno w domu, jak też restauracji, pod namiotem i w samochodzie. Kampania podkreśla, że w ramach Pakietu Swobodnego za 69,90 zł miesięcznie otrzymuje się internet LTE, pakiet kanałów nc+ i nielimitowane rozmowy w Orange. Jest to jedna z trzech taryf dla klientów indywidualnych - obok Pakietu Rodzinnego i Komfortowego - wprowadzona przez sieć w połowie kwietnia br. (zobacz szczegóły).

Reklamy są utrzymane w odświeżonym przed miesiącem stylu komunikacji marketingowej Orange (więcej o nim). Aktorzy z serialu „Rodzinka.pl” reklamują sieć od prawie dwóch lat - poprzednia kampania z udziałem Macieja Musiała i Tomasza Karolaka promowała Orange Open (zobacz więcej).

Nowy spot będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, TVN i Polsatu.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Chimney, a udźwiękowieniem - firma Post Meridan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą