Kampania skupia się w internecie. Składa się na nią cykl pięciu filmów wideo, w których doświadczone matki opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Doradzają, jak wybrać dla dziecka nianię, fotelik samochodowy czy pediatrę.

Spoty, które można oglądać na YouTube, wyreżyserował Paweł Labe. Każdy materiał obudowuje komunikacja w formie reklam display i w postów w social mediach. Dodatkowo na bebiklub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+.
W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronie internetowej bebiklub.pl oraz na Instagramie.

Kampanię przygotowały K2 Media (koncepcja kreatywna, realizacja spotów reklamowych, zaprojektowanie materiałów display, programmatic, zakup mediów online i działania afiliacyjne), Film Produkcja (produkcja spotów), MediaCom (zakup mediów tradycyjnych) VML (social media), Syzygy (działania na stronie www) i Alert Media Communications (PR).











