Celem kampanii skierowanej do mam i kobiet spodziewających się dzieci, prowadzonej pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”, jest wsparcie ich w trudnościach z laktacją, które pojawiają się na początku przygody z macierzyństwem.
Działania promocyjne z udziałem Julii Kuczyńskiej Maffashion zaplanowano w Internecie, na materiałach POS w postaci wobblerów w sklepach partnerskich, kanałach social media Lovi oraz na Instagramie ambasadorki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maffashion-ciaza-reklama-samsung-galaxy-z-flip-wideo ##
Maffashion ambasadorką Lovi
Na potrzeby kampanii „Lovi, kiedy kochasz najbardziej” przygotowano również stronę laktatory.lovi.pl, na której znaleźć można najważniejsze informacje dotyczące laktatorów i porad laktacyjnych.
Za koncepcję kreatywną kampanii, działania PR i digital odpowiada Tailor Made PR. Realizację działań w social mediach Lovi powierzono agencji Brandblooming.
Za realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager) we współpracy z Izabelą Siewierą (Brand Manager marki Lovi). Za produkcję filmu wizerunkowego, filmów produktowych i sesję zdjęciową - Ewa Strulak (Art Director marki LOVI) i Kamila Boruc- Adamska z domu produkcyjnego Truskavka.
Julia Kuczyńska to jedna z najpopularniejszych polskich blogerek i influencerek modowych, znana pod pseudonimem Maffashion. Jej profil na Instagramie obserwuje blisko 1,5 mln użytkowników. Mama małego Bastka.











