W Polsce debiutuje magazyn motoryzacyjny „EVO”. Naczelnym Adam Kornacki

28 czerwca w Polsce ukaże się „EVO” (Monza Publishing Polska) - wydawany w 11 krajach dwumiesięcznik o motoryzacji. Jego redaktorem naczelnym został Adam Kornacki. Wśród felietonistów znalazł się natomiast Adam Małysz.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
W Polsce debiutuje magazyn motoryzacyjny „EVO”. Naczelnym Adam Kornacki

Po „EVO” sięgało do tej pory regularnie ponad 300 tys. odbiorców w 11 krajach. Magazyn znany jest z motoryzacyjnych treści premium: najświeższych informacji o premierach luksusowych i sportowych samochodów, eksperckich recenzji, pogłębionych testów i znakomitych sesji zdjęciowych.

Do Polski wprowadzany jest na licencji brytyjskiej. Za jego debiut odpowiada nowo powstałe wydawnictwo Monza Publishing Polska.

Redaktorem naczelnym Adam Kornacki

Redaktorem naczelnym polskiej edycji został Adam Kornacki, jeden z najbardziej znanych i uznanych dziennikarzy motoryzacyjnych, producent programów TV, prezenter i kierowca wyścigowy. „To dla mnie wielka radość i zaszczyt być redaktorem naczelnym polskiej edycji tak potężnego i prestiżowego pisma, jak »EVO«. Nareszcie będzie można odpocząć przy przepięknie drukowanym magazynie i z filiżanką kawy w dłoni chłonąć to, co wszyscy najbardziej kochamy w motoryzacji - stylowe, sportowe, unikatowe, przepełnione mocą samochody” - mówi Kornacki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kolizja-zakup-kontrolowany-tvn-turbo-adam-kornacki-malgorzata-socha,7170093639121025a ##

Obsadę redakcji wzmocni zespół znakomitych felietonistów, znanych nie tylko pasjonatom czterech kółek. Należy do nich między innymi Adam Małysz – niegdyś najbardziej utytułowany skoczek narciarski świata, dziś kierowca rajdów cross country, który kilkukrotnie pokonał morderczy Dakar, Gosia Rdest – najszybsza Polka na torach wyścigowych świata, uczestniczka wielu prestiżowych wyścigów oraz Maciej Wisławski – najbardziej utytułowany i czynnie działający pilot rajdowy, kreujący modę na zmianę stylu jazdy oraz bezpieczeństwo na polskich drogach.

Dzięki doświadczonemu zespołowi polskiej redakcji oraz ekskluzywnym treściom dostępnym za sprawą współpracy z brytyjską edycją, czytelnik „EVO” w każdym numerze będzie miał okazję poczuć emocje, jakie towarzyszą kierowcom najlepszych samochodów świata i świadomie podjąć decyzję o zakupie auta swoich marzeń.

Dwumiesięcznik ukaże się w naszym kraju w nakładzie 10 tys. egzemplarzy, a jego cena wyniesie 29,90 zł. Dostępny będzie w dobrych salonach prasowych i w formie prenumeraty. Osobna dystrybucja obejmie kolekcjonerów i właścicieli aut egzotycznych.

Pierwszy numer magazynu pojawi się na rynku 28 czerwca, obecnie dostępna jest już strona internetowa Evomagazine.pl, na której miłośnicy motoryzacji mogą znaleźć codzienną dawkę newsów i wyjątkowe sesje zdjęciowe.

„EVO” to globalna marka, założona w 1998 roku w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z najbardziej cenionymi dziennikarzami i fotografami motoryzacyjnymi na świecie. Poza magazynem tworzy także treści digitalowe, docierając w ten sposób do milionów użytkowników.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/naprawy-nie-do-naprawy-tvn-turbo-adam-klimek,7170017569732737a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji