„Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów w TVP1

Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2022/2023 ogląda średnio 641 tys. osób, o 61 tys. widzów wcześniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Aktualnie premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki po godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 1 września do 6 października 2022 roku wyniosła 641 tys. osób, co przełożyło się na 8,37 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 6 października, który oglądało 753 tys. widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-nauka-wyniki-ogladalnosci-pierwszy-tydzien-nowy-kanal,7169757143492225a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu