Aktualnie premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki po godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 1 września do 6 października 2022 roku wyniosła 641 tys. osób, co przełożyło się na 8,37 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 6 października, który oglądało 753 tys. widzów.

Dla porównania, rok temu tj. w okresie od 9 września do 7 października 2021 roku „Magazyn śledczy Anity Gargas” śledziło 641 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 7,19 proc., 3,91 proc. oraz 4,61 proc. udziału. Cykl stracił 61 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-nauka-wyniki-ogladalnosci-pierwszy-tydzien-nowy-kanal,7169757143492225a ##











