Bohaterowie kampanii mają odzwierciedlać różne walory związane z Samsungiem Galaxy S7. Maja Kuczyńska, mistrzyni świata juniorów w akrobatyce powietrznej, symbolizuje energię, kierowca rajdowy Kuba Przygoński, uczestnik m.in. Rajdu Dakar - odporność, natomiast zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk - adrenalinę.
W kampanii prezentowane są też akcesoria do promowanego smartfona: w reklamach z Mają Kuczyńską - bezprzewodowa ładowarka, w reklamach z Kubą Przygońskim - smartwatch Gear S2, a w reklamach z Joanną Jędrzejczyk - gogle Samsung Gear VR.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samsung-dzieki-galaxy-s7-z-najwyzszym-od-2-lat-zyskiem-operacyjnym ##
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marketingową urządzeń mobilnych Samsunga została na początku br., w pierwszej kampanii z jej udziałem promowane były smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki Level.

Za koncepcję i kreację nowej kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Dynamo, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, kinach, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Samsung Electronics Polska nie ujawnia, jak długo potrwa ta kampania.











