- Wybór ambasadorki był dla nas oczywisty. Małgorzata Kożuchowska jest cenioną aktorką, a przy tym piękną kobietą, która postrzegana jest jako ikona mody i stylu - uzasadnia Patrycja Cierocka, córka właścicieli Arytonu i główna projektantka marki. - Modowy, a przy tym bardzo pozytywny wizerunek Małgorzaty Kożuchowskiej doskonale pasuje do charakteru marki Aryton. Nasze kreacje z pewnością podkreślą styl i urodę Pani Małgorzaty - dodaje.
Materiały z wizerunkiem Małgorzaty Kożuchowskiej pojawią się w salonach sieci Aryton oraz na stronach internetowych firmy. Ponadto aktorka weźmie udział w spotkaniach w klientkami Arytonu oraz będzie wypowiadać się na blogu marki. Na razie nie jest w planach, żeby pojawiła się w reklamach telewizyjnych czy prasowych marki.
Przedstawiciele Arytonu nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa z Kożuchowską.

Za stylizację do sesji z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej odpowiadała Marta Kalinowska, a zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz, jeden z najbardziej cenionych fotografów mody w Polsce.











