„Mali Giganci” hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów

Pierwsze trzy odcinki programu „Mali Giganci” oglądało średnio 3,71 mln widzów. TVN w paśmie emisji talent-show zyskał względem zeszłej wiosny ponad 1,1 mln oglądających i w czasie nadawania formatu jest liderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Mali Giganci” hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów

Program „Mali Giganci” na antenie TVN pokazywany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 3,71 mln osób, co przełożyło się na 23,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 23,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-zawadzka-o-malych-gigantach-zszokowala-mnie-wypowiedz-dyrektora-programowego-tvn ##

Oglądalność wszystkich odcinków produkcji utrzymuje się mniej więcej na tym samym poziomie, a największą widownię przyciągnął pierwszy z nich - było to 3,75 mln osób.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Program ma o 1,1 mln widzów więcej niż  pokazywana w analogicznym okresie rok wcześniej czwarta edycji talent-show „X Factor”. Jej pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 2,62 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 16,60 oraz 21,40 proc. (zobacz te dane).

W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 12,30 proc., nadająca w tym czasie m.in.. serial „Strażacy”, filmy i „Wiadomości”. Dalej plasują się: Polsat (11,83 proc.; „Celebrity Splash!”) oraz TVP2 (7,62 proc.; filmy fabularne). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka i Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-3-mln-widzow-project-runway-2-tvn-najlepszy-w-grupie-komercyjnej ##

Widownia show na tle konkurencji

Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko. Są one podzielone na sześć drużyn, którymi opiekować się będą trenerzy. W jury programu znajdują się: Kuba Wojewódzki, Agnieszka Chylińska i Katarzyna Bujakiewicz, a prowadzi go Filio Chajzer. Show realizuje firma FremantleMedia Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-tvp2-mocno-w-dol-w-lutym-polsat-wyprzedzil-tvn-w-grupie-16-49 ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu