Malowane świnki-skarbonki promują Pakiet Mix Korzyści w BPH TFI

BPH TFI rozpoczyna kampanię promującą oferowany przez siebie Pakiet Mix Korzyści. Akcję - obejmują konkurs ze świnkami-skarbonkami i zbiórkę na rzecz fundacji Dziecięca Fantazja - przygotowały firmy Walk Creative i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji Pakietu Mix Korzyści, produktu oszczędnościowo-inwestycyjnego wprowadzonego właśnie przez BPH TFI, każdy wykupujący go klient otrzyma w oddziale Banku BPH gipsową świnkę-skarbonkę z zestawem farb do malowania. Następnie może dowolnie pomalować świnkę, zrobić jej zdjęcie i przesłać je na stronie bph.pl/mixkorzysci. Zyskuje w ten sposób szansę na wygranie aparatu Nikon Coolpix S30 - 11 takich urządzeń zostanie przyznanych autorom najpopularniejszych zdjęć. Ponadto BPH TFI za każdą zgłoszoną fotografię przekaże 10 zł na konto fundacji Dziecięca Fantazja.    

Akcja - prowadzona pod hasłem „Inwestuj z sercem z BPH TFI” - potrwa do końca czerwca. Wspierają ją reklamy w internecie (m.in. mailingi do użytkowników portali Onet.pl, Interia.pl czy WP.pl, reklamy w wyszukiwarkach) i oddziałach Banku BPH (materiały POS) oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Kreację tej kampanii przygotowała agencja Walk Creative, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela