Tylko 183 tys. osób ogląda „Mamy to” w TVN7, ale widownia rośnie z odcinka na odcinek

Emitowany w Siódemce nowy serial „Mamy to” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 183 tys. widzów, o 210 tys. mniej niż pokazywany rok temu niemal w tym samym paśmie cykl „Kto odmówi pannie młodej?” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Tylko 183 tys. osób ogląda „Mamy to” w TVN7, ale widownia rośnie z odcinka na odcinek
Aktorzy z serialu „Mamy to”

Średnia widownia pierwszych czterech pierwszych odcinków nowego serialu „Mamy to”, wyemitowanych w okresie od 3 do 17 września 2021 roku wyniosła 183 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,59 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję w stacji oglądać można w piątki o godz. 20.00 (początkowo cykl miał być nadawany o 19.30 i 20.00, ale stacja zrezygnowała z jego emisji z godz. 19.30).

Widownia „Mamy to” wyraźnie rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy śledziło 93 tys. osób, drugi - 184 tys., trzeci - 212 tys., a czwarty - 245 tys.

grafika

Dla porównania, emitowany rok temu niemal w tym samym paśmie nowy program „Kto odmówi pannie młodej?” po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 210 tys. widzów więcej - było to 393 tys. osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 2,89 proc. w 4+, 4,36 proc. w 16-49 i 3,71 proc. w 16-59).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn7-nowe-logo-oprawa,7170131074984065a ##

Podczas nadawania „Mamy to” Siódemka ostatnie pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 6,52 proc., drugie miejsce należy do TV Puls (5,69 proc.), a trzecie - do TTV (1,70 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka zajmuje miejsce trzecie.

grafika

„Mamy to” to komediowy serial, który od 23 marca dostępny jest w Player.pl. Cykl Player Original został oparty na autorskim pomyśle Laury Breszki i Katarzyny Kołeczek. Bohaterami produkcji są dwie pary. - Odrobinę spanikowani i zagubieni Ada (Katarzyna Kołeczek) i Szymon (Szymon Mysłakowski), którzy powitali właśnie na świecie pierwsze dziecko. Drugim rodzicielskim teamem są ich sąsiedzi - zaprawieni w bojach Ewa (Laura Breszka) i Szymon (Szymon Roszak) - niedawno urodziła się im druga córka. Całą czwórkę połączy niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie jakim jest posiadanie potomstwa - czytamy w opisie fabuły.

Producentem wykonawczym 10-odcinkowego serialu „Mamy to” jest Dorota Kośmicka-Gacke (Jake Vision DGA-Studio) i Jan Kępiński. Reżyser produkcji to Piotr Kumik. Za kamerą stanął Paweł Dyllus. Redaktorem prac literackich jest Mateusz Płocha, a za scenariusz odpowiadają Łukasz Sychowicz (scenarzysta prowadzący), Jakub „Muflon” Rużyłło oraz Paweł Nowak.

Kierownikiem produkcji jest Robert Feluch. Autorka scenografii to Marcelina Początek, charakteryzacji - Paulina Celińska, kostiumów - Anna Męczyńska i Jacek Mozolewski. Za wybór obiektów odpowiada Kaja d’Erceville.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/40-kontra-20tvn7-uczestnicy-wyniki-ogladalnosci,7170152413001857a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa