Mania dekorowania

Firma 3M powierzyła agencji Event Public Relations budżet na działania media relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po udanej kampanii plastrów marki Visoplast, firma 3M powierzyła agencji Event Public Relations budżet na działania media relations dla kolejnego produktu - dekoracyjnej taśmy klejącej Scotch®. Zadaniem agencji Event PR będzie medialna promocja taśmy dekoracyjnej Scotch®  w prasie kobiecej, poradnikowej oraz dziecięcej.

Kampania rozpoczyna się w listopadzie tego roku i potrwa co najmniej do końca marca 2005.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji