Kubiszak będzie odpowiadał za długookresową strategię marki, rozwój zespołu marketingu, wyznaczanie nowych obszarów wzrostu firmy oraz tworzenie synergii pomiędzy efektywnymi działaniami marketingowymi a współpracą z głównymi partnerami i sprzedażą do klientów ostatecznych.
Jednym z wyzwań stojących przed zespołem, którym będzie zarządzał jest konsolidacja obszarów komunikacji marketingowej oraz product marketingu.
- Somfy jako lider automatyki domowej i uznany producent rozwiązań Smart Home stawia na budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zrozumieniu, a wręcz wyprzedzaniu ich potrzeb. Praca dla marki, która tworzy przyjazne środowisko do codziennego życia w domach i mieszkaniach dla milionów ludzi na całym świecie, zobowiązuje mnie do kreowania rozwiązań wykraczających poza standardowe ramy. To duże wyzwanie, a zarazem ogromna motywacja do budowania silnej pozycji i nowoczesnego wizerunku marki Somfy na polskim rynku - mówi Marcin Kubiszak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/somfy-kampania-inteligentnych-urzadzen-say-hi-to-smart-life ##
Do zespołu Somfy Polska Kubiszak przeszedł bezpośrednio z firmy Vestel International, gdzie m.in. tworzył strategię oraz zarządzał portfelem marek Toshiba, JVC czy Hitachi.
Jest absolwentem executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego.











