Marcin Boroszko wszedł do zarządu jako CSO Ringier Axel Springer Polska we wrześniu ubiegłego roku. Wcześniej przez dwa lata był prezesem zarządu Media Impact Polska.
Przez czternaście lat był związany z firmą Atmedia, specjalizująca się w pośrednictwie sprzedaży czasu reklamowego w telewizji. W ubiegłym roku firma wznowiła działalność, a Boroszko został członkiem jej zarządu.
- Dziękuję Marcinowi Boroszce za jego znaczący wkład w rozwój firmy i życzę mu powodzenia w realizacji planów zawodowych. Cieszę się, że dzięki zarządzaniu i wysiłkom Marcina firma zyskała wielu utalentowanych ludzi, którzy mogą pełnić wiodące role w organizacji. Jestem przekonany, że wspólnie z Mariuszem Wąsińskim będziemy dalej dynamicznie rozwijać biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska - komentuje Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.

Mariusz Wąsiński CSO w Ringier Axel Springer Polska
Mariusz Wąsiński, nowy chief sales officer przejmuje obowiązki Marcina Boroszki w zakresie zarządzania sprzedażą. Zajmie się zarządzaniem Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska
Mariusz Wąsiński z Ringier Axel Springer Polska jest związany od 2005 roku. Przez 14 lat pełnił różnorodne stanowiska kierownicze w firmach Axel Springer Polska, Media Impact i Ringier Axel Springer. Był wiceprezesem i dyrektor sprzedaży Media Impact Polska (biura sprzedaży RASP), gdzie odpowiadał za sprzedaż agencyjną i kluczowych klientów oraz za sprzedaż oferty programmatic.Po fuzji Ringier Axel Springer Polska w 2018 roku został dyrektorem zarządzającym biura reklamy Media Impact.
Od 1 lipca 2019 roku w składzie Zarządu Ringier Axel Springer Polska znajdą się: Mark Dekan, CEO, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska, Krzysztof Stopa, CFO, członek zarządu oraz Jovan Protic, COO, członek zarządu.











