
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Podłogi Chapel Parket zdobyły tytuł ''DOBRA MARKA 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma'' w kategorii Odkrycie Roku. To już drugie wyróżnienie przyznane w tym roku dębowym podłogom z oferty firmy Chapel Parket Polska. Tytuł ''DOBRA MARKA 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma'' przyznaje redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Wyróżnienie to otrzymują najbardziej rozwojowe, najlepiej rokujące marki obecne na polskim rynku. Organizatorzy programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe, których celem było określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek. Przedmiotem analiz objęto między innymi pozycję rynkową marki oraz jej siłę, a także jakość produktu lub usługi oraz stopień zaufania konsumentów. Badania realizowano metodą CATI (z ang. Computer Assisted Telephone Interview - wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny), wykorzystywaną do zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej. Marka Chapel Parket zdobyła tytuł ''DOBRA MARKA 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma'' w kategorii Odkrycie Roku. - Bardzo cieszy nas to wyróżnienie. Podłogi Chapel Parket to nietuzinkowe produkty dostępne jedynie u autoryzowanych dystrybutorów. Stale pracujemy nad tym, aby te dębowe połogi jeszcze bardziej odpowiadały potrzebom nawet najbardziej wymagających inwestorów. Tytuł ''Dobra Marka'' to dowód na to, że nasze działania zostały docenione, a jednocześnie jest to kolejne potwierdzenie wysokiej jakości podłóg Chapel Parket - mówi Paweł Bekas z firmy Chapel Parket Polska, która oferuje oryginalne podłogi Chapel Parket. Wyróżnienie przyznane przez Forum Biznesu to już druga nagroda, którą w tym roku zdobyły podłogi Chapel Parket. W styczniu, podczas targów DOMOTEX 2014 - jednego z najważniejszych wydarzeń branży podłogowej na świecie, seria podłóg firmy Chapel Parket Polska zdobyła znak „Innovations@DOMOTEX”. - Kolekcja Chapel Abbey znalazła się w gronie produktów nagrodzonych przez profesjonalistów zasiadających w jury targów DOMOTEX. Sześcioosobowe grono wybrało najbardziej interesujące nowości - produkty innowacyjne, a przy tym wykonane z najwyższą starannością. Przewodniczącym jury był Stefan Diez, uznany niemiecki projektant i wykładowca wzornictwa w HFG Karlsruhe. Jak widać, podłogi Chapel Parket zdobywają uznanie zarówno wśród osób zawodowo związanych z architekturą i projektowaniem, jak i inwestorów poszukujących niebanalnych rozwiązań – podkreśla P. Bekas. Aktualnie, w ofercie firmy Chapel Parket Polska dostępnych jest 12 różnorodnych serii dębowych podłóg. Poszczególne kolekcje obejmują nie tylko deski, ale także klepki i kasetony, także w wersji In Between, które można montować na ogrzewaniu podłogowym. Wszystkie podłogi marki Chapel Parket są produkowane na zamówienie, w znacznej mierze ręcznie. W trakcie procesu ich produkcji wykorzystuje się olej woskowy wzbogacony związkami krzemu. Stosowanie tej substancji doskonale zabezpiecza podłogi, chroniąc je przed uszkodzeniami. * * * Chapel Parket – podłogi z własną historią www.chapelparket.pl www.facebook.com/ChapelParketPolska Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna. * * * KONTAKT: Chapel Parket Polska Sp. z o.o. www.chapelparket.pl Anna Koza anna.koza@adventure.media.pl Adventure Media s.c. Agencja Public Relations www.adventure.media.pl tel. 32 724 28 84 fax 32 417 01 70

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
