PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Telewizja Polska znów wydała więcej na marketing, prawników i doradców
Viaplay z nowym sales managerem. Przeszedł z Ten Square Games
Viaplay z nowym sales managerem. Przeszedł z Ten Square Games
Streaming gra fundamentalną rolę w planach wydatków reklamowych w regionie EMEA
Wielkie badanie pracowników reklamy i marketingu przedłużone
Wielkie badanie pracowników reklamy i marketingu przedłużone
Zakupy przyszłości. Globalne trendy w marketingu
WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy
WWF Polska wybiera agencję PR do trzyletniej współpracy
Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy
Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Too Good To Go bez szefowej marketingu. Odchodzi Magdalena Marzec
Provident Polska bez dyrektora rozwoju marki
Polscy marketerzy obawiają się recesji
Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat
Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat
W reakcji na kryzys 68 proc. firmy będzie ciąć najpierw wydatki na marketing i sprzedaż
W reakcji na kryzys 68 proc. firmy będzie ciąć najpierw wydatki na marketing i sprzedaż
Netflix bez dyrektora marketingu na Europę Centralną. Odchodzi Tomasz Ebbig
Walmart chce zaangażować influencerów do promocji. Planuje uruchomienie dedykowanej platformy
Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą i PR-em z długiem przeszło 112,7 mln zł
Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą i PR-em z długiem przeszło 112,7 mln zł
Wynagrodzenie specjalistów i menedżerów wzrosło o 13 proc. w ciągu roku
Wynagrodzenie specjalistów i menedżerów wzrosło o 13 proc. w ciągu roku
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Nowa szansa dla marek
Agencja Rozwoju Pomorza chce zatrudnić agencję PR
Marek Kopeć, szef Onet Poczty: E-mail marketing to sposób na wyróżnienie się w tłumie, mamy do tego narzędzia
Marek Kopeć, szef Onet Poczty: E-mail marketing to sposób na wyróżnienie się w tłumie, mamy do tego narzędzia
Uber będzie oszczędzał. Cięcia wydatków na marketing i staranniejsze zatrudnianie
Unilever przestanie reklamować swoje produkty spożywcze dzieciom
Sześć na dziesięć firm marketingowych po pandemii na plusie
Sześć na dziesięć firm marketingowych po pandemii na plusie
Agencje podnoszą ceny swoich usług. Liczą, że klienci nie zmniejszą budżetów
Agencje podnoszą ceny swoich usług. Liczą, że klienci nie zmniejszą budżetów
Metawersum to nowy rynek biznesowy? „Obiecujący obszar dla marek”
Metawersum to nowy rynek biznesowy? „Obiecujący obszar dla marek”
Tradycyjne kluby sportowe bliżej gier wideo i esportu. Chodzi o budżety marketingowe
Tradycyjne kluby sportowe bliżej gier wideo i esportu. Chodzi o budżety marketingowe
Zmiany w marketingu T-Mobile
Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Ma odegrać kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy
Holding reklamowy WPP wygrał globalny przetarg Coca-Coli. Ma odegrać kluczową rolę w nowym modelu agencyjnym firmy
Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr
Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl
Jak mówić o osobach LGBT+? Czy marki powinny kierować przekaz tylko do nich?
Jak mówić o osobach LGBT+? Czy marki powinny kierować przekaz tylko do nich?
Lukas Podolski pomoże Górnikowi Zabrze? "Transfer został bardzo dobrze ograny medialnie"
W pandemii wzrósł poziom zaufania do działów marketingu