PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Brand24 poprawia wyniki finansowe. Od straty do 35 tys. złotych zysku
Orlen wydał w ub.r. 307 mln zł na marketing, a 21 mln zł na public relations
Koral oszołomiony sukcesem lodów Ekipa. Friz z milionem złotych zysku w marcu
Koral oszołomiony sukcesem lodów Ekipa. Friz z milionem złotych zysku w marcu
Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald’s. Kawałki kurczaka i nowe sosy
Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail
Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail
Szef marketingu P&G: Jeśli chcecie zobaczyć przyszłość, spójrzcie na Chiny
Marketerzy inspirują: Tomasz Dębowski (McDonald's Polska)
Sławomir Gołębiowski po 20 latach odchodzi z TVN. Redukcje w marketingu
Sławomir Gołębiowski po 20 latach odchodzi z TVN. Redukcje w marketingu
Karolina Tokarz na czele marketingu i designu w Diverse CG
Karolina Tokarz na czele marketingu i designu w Diverse CG
TikTok chce zarabiać, szykuje partnerstwa i własne rozwiązania. „Na razie daleko mu do Facebooka”
Marka Patrizia Aryton w pandemii stawia na wideo marketing
Marka Patrizia Aryton w pandemii stawia na wideo marketing
Marketerzy w czasie Covid-19 przerzucają budżety do digitalu. Do łask wróciły gazetki promocyjne
Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC
Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC
Wydatki marketingowe Coca-Coli spadły o 30 proc.
Wydatki marketingowe Coca-Coli spadły o 30 proc.
Iga Świątek rozbiła bank. "Po zwycięstwie na Roland Garros milion zł za udział w reklamie"
Iga Świątek rozbiła bank. "Po zwycięstwie na Roland Garros milion zł za udział w reklamie"
Marketerzy inspirują: Monika Jusińska-Zbiegniewska (OSM Piątnica)
Marketerzy inspirują: Monika Jusińska-Zbiegniewska (OSM Piątnica)
Marketerzy inspirują: Jarosław Serednicki (Żabka Polska)
Marketerzy inspirują: Jarosław Serednicki (Żabka Polska)
Ekomarketing krytykuje 14 proc. Polaków, częściej mężczyźni
Ekomarketing krytykuje 14 proc. Polaków, częściej mężczyźni
Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół
Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół
Ewa Lis na czele działu marketingu Vestel Poland
Artur Tylmanowski dyrektorem promocji i marketingu w Mystic Production
Artur Tylmanowski dyrektorem promocji i marketingu w Mystic Production
Marketerzy inspirują: Dariusz Maciołek (BNP Paribas)
Marketerzy inspirują: Dariusz Maciołek (BNP Paribas)
Jordi Vila będzie odpowiadać za marketing i sprzedaż Nissana w Europie
Jordi Vila będzie odpowiadać za marketing i sprzedaż Nissana w Europie
McDonald's chce "nadrobić stracony czas". Zwiększy budżet marketingowy
McDonald's chce "nadrobić stracony czas". Zwiększy budżet marketingowy
Dyrektorzy marketingu optymistycznie patrzą w przyszłość. Stawiają na strategię marki
Marketerzy inspirują: Jakub Woźniak (Muzeum POLIN)
Marketerzy inspirują: Jakub Woźniak (Muzeum POLIN)
Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe
Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe
Marcin Malicki, Wirtualna Polska:  Kto nie okiełzna big data, zginie w otchłani internetu
Marcin Malicki, Wirtualna Polska: Kto nie okiełzna big data, zginie w otchłani internetu
Marketerzy inspirują: Bogusława Potacka (Warta)
Marketerzy inspirują: Bogusława Potacka (Warta)
Shamrock Capital przejmuje Adweek
Shamrock Capital przejmuje Adweek
Agencje reklamowe z pesymizmem patrzą w przyszłość
Agencje reklamowe z pesymizmem patrzą w przyszłość
Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"
Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"