PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta
Coca-Cola wydała w ubiegłym roku na reklamę ponad 4 mld dolarów
Coca-Cola wydała w ubiegłym roku na reklamę ponad 4 mld dolarów
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel
Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy
Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy
Joanna Czupryńska odpowiada za PR i marketing agencji K2
Joanna Czupryńska odpowiada za PR i marketing agencji K2
Marek Kmiecik po pięciu latach odchodzi z CCC, firma szuka nowego szefa marketingu
Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych
Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych
Dla klientów użyteczność i cena produktów tak samo ważna jak customer experience
Accenture z 43,2 mld dolarów rocznych przychodów, ponad 8, 7 mld z działalności marketingowej
Accenture z 43,2 mld dolarów rocznych przychodów, ponad 8, 7 mld z działalności marketingowej
Długi firm marketingowych przez 5 lat wzrosły trzykrotnie. 80 proc. przypada na małe agencje
Długi firm marketingowych przez 5 lat wzrosły trzykrotnie. 80 proc. przypada na małe agencje
Totalizator Sportowy na reklamy wydał w ub.r. 131,7 mln zł, najwięcej na kampanie Lotto
Totalizator Sportowy na reklamy wydał w ub.r. 131,7 mln zł, najwięcej na kampanie Lotto
P&G odchodzi od kierowania komunikacji do ogólnych grup demograficznych do tzw. „inteligentnych odbiorców”
Uber zwolni 400 osób z marketingu
Uber zwolni 400 osób z marketingu
Resort sprawiedliwości chce zatrudnić ekspertów od marketingu i promocji
E-sport i gaming: co mogą tam zrobić marki reklamowo i sprzedażowo? (analiza)
E-sport i gaming: co mogą tam zrobić marki reklamowo i sprzedażowo? (analiza)
Therese Fiala szefową brand marketingu w Bauer Media Group OCP
Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu
Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu
Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu
Bauer Media Group wprowadza usługi marketingu i sprzedaży
Nowe technologie w służbie zmian marketingu (relacja z IAA World Congress w Kochi)
Nowe technologie w służbie zmian marketingu (relacja z IAA World Congress w Kochi)
Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
Polacy cenią Google, Rossmana i NIVEA . Wybór marki to deklaracja światopoglądowa
Wielka zbiórka na Europejskie Centrum Solidarności. "Spektakularne akcje mogą windować wartość Facebooka"
Małgorzata Włodarczyk odpowiedzialna za marketing odchodzi z Delia Cosmetics
Małgorzata Włodarczyk odpowiedzialna za marketing odchodzi z Delia Cosmetics
W tym roku Grupa Tauron ograniczy wydatki marketingowe o połowę
Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie
Rośnie liczba niechcianych połączeń od marketerów, Polska w czołówce telefonicznego spamu
Szef marketingu Coca-Coli: jeśli przestaniemy budować marki, zaczną rządzić e-detaliści
Szef marketingu Coca-Coli: jeśli przestaniemy budować marki, zaczną rządzić e-detaliści
Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker
Gabriel Olszewski odpowiada za globalny marketing marki Johnnie Walker