PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Natalia Babczyńska: z Kompanii Piwowarskiej do Unilevera
Natalia Babczyńska: z Kompanii Piwowarskiej do Unilevera
Robert Bednarski dla Wirtualnemedia.pl: Mundial przenosi się na małe ekrany, to szansa dla marketingu
Rewolucja w branża PR. Przez rozwój mediów społecznościowych większa niż kiedykolwiek potrzeby wiarygodnej informacji
Rewolucja w branża PR. Przez rozwój mediów społecznościowych większa niż kiedykolwiek potrzeby wiarygodnej informacji
Dziennie otrzymujemy średnio dwadzieścia e-maili reklamowych
Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę
Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę
Katarzyna Buszkowska: Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością
Katarzyna Buszkowska: Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością
Szef marketingu L’Oréal: Digital i marketing to równoważne określenia
Criteo wprowadza nowe narzędzia marketingowe CriteoCustomerAcquisition i CriteoAudienceMatch
Criteo wprowadza nowe narzędzia marketingowe CriteoCustomerAcquisition i CriteoAudienceMatch
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
Budowanie wizerunku priorytetem samorządowców. Dobra reputacja miast przyciąga inwestorów
Budowanie wizerunku priorytetem samorządowców. Dobra reputacja miast przyciąga inwestorów
Cyfrowa rewolucja zmienia dziennikarzy. W relacjonowaniu faktów zastąpią ich roboty
Paweł Tyszkiewicz: Widzimy, że po drugiej stronie zmienił się aktor
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops by zwiększyć bazę influencerów
Telewizja Polsat bez szefa promocji. Po 14 latach odchodzi Ewa Lewandowska
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze
Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców są piłkarze
Wojciech Szaniawski: Kampanie z ich udziałem sportowców zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.
Wojciech Szaniawski: Kampanie z ich udziałem sportowców zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.
Na Boże Narodzenie Polacy wydadzą ponad 20 mld zł
Na Boże Narodzenie Polacy wydadzą ponad 20 mld zł
Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
Polskie produkty potrzebują wsparcia wizerunkowego
Tomasz Szopa: Struktura sprzedaży w polskich telekomach jest zbyt rozbudowana
Galerie handlowe stawiają na beacony. "Ich nadmiar może powodować chaos informacyjny"
Provident w Radzie Reklamy. Chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego
„Ciekawym i systematycznym pisaniem bloga da się zarobić na życie”
„Ciekawym i systematycznym pisaniem bloga da się zarobić na życie”
Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł
Polacy wydadzą na walentynki nawet 1,5 mld zł
W 2015 r. zwiększy się rola marketingu typu "programmatic" (raport "Digital & Media Predictions")
Świąteczna gorączka w centrach handlowych
Świąteczna gorączka w centrach handlowych
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
Avon stawia na sprzedaż online, ale nie odpuszcza sprzedaży bezpośredniej
Avon stawia na sprzedaż online, ale nie odpuszcza sprzedaży bezpośredniej
Taki marketing będzie kluczowy dla e-handlu w 2014 roku
Taki marketing będzie kluczowy dla e-handlu w 2014 roku
Krzysztof Gorzkowski: rola PR-owców coraz ważniejsza w tych trudnych kryzysowych czasach
Firma Sare podpisała kontrakt z firmą marketingową z USA
Po co cały ten marketing?