PZPN ma nowego dyrektora marketingu i sponsoringu

Stanowisko dyrektora działu marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej objął Kornel Eljaszewicz. Zastąpił Karola Tatara.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PZPN ma nowego dyrektora marketingu i sponsoringu
Kornel Eljaszewicz w PZPN

Kornel Eljaszewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdził informację o nowym stanowisku. Jego poprzednik Karol Tatar zakończył współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

Tatar był związany z PZPN od 2017 roku. Wówczas dołączył do projektu mistrzostw Europy U-21. Następnie koordynował m.in. program licencyjny PZPN, odpowiadał za projekty marketingowe oraz budowanie partnerstw sponsorskich.

Kornel Eljaszewicz poprzednio w Totalizatorze Sportowym

Do końca 2024 roku Kornel Eljaszewicz pracował w Totalizatorze Sportowym. Spędził tam ponad osiem lat. Najpierw był dyrektorem departamentu partnerstw i eventów, a ostatnio zastępcą dyrektora departamentu marketingu.

W latach 2005-2016 był managerem ds. sponsoringu w klubie piłkarskim Legia Warszawa. Wcześniej, przez blisko sześć lat, pełnił identyczną funkcję w T-Mobile Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych