PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików, żab i gołębi w kampanii „PolecamBank” (wideo)
Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików, żab i gołębi w kampanii „PolecamBank” (wideo)
Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)
Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako „wolne od GMO” (wideo)
Siemens wybrał agencję HyperCrew do obsługi na Facebooku
Siemens wybrał agencję HyperCrew do obsługi na Facebooku
Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O
Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O
Kompania Piwowarska najmocniej z browarów reklamuje się w internecie
Niestandardowa współpraca Natalii Nykiel z mBankiem
Niestandardowa współpraca Natalii Nykiel z mBankiem
Ruszyła kampania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
„Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
„Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Chłopiec z zebrą na safari reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Chłopiec z zebrą na safari reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)
Dorota Szelągowska promuje Surface Pro od Microsoftu (wideo)
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 15 proc. i spadkiem zysku do 2,1 mln zł
Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 15 proc. i spadkiem zysku do 2,1 mln zł
K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark
K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Grupa K2 dalej rozmawia z potencjalnym inwestorem, ma też kupców dla Okawave
Mediacap z 11-13 proc. wzrostem wpływów. Szybki rozwój Opinie.pl, TalentMedia i Plastream
Mediacap z 11-13 proc. wzrostem wpływów. Szybki rozwój Opinie.pl, TalentMedia i Plastream
„Działaj na chłodno” - Orlen promuje płyny chłodnicze Petrygo (wideo)
„Działaj na chłodno” - Orlen promuje płyny chłodnicze Petrygo (wideo)
Złote rady „Szefa i Reszty” dla Michała Sadowskiego, Michała Góreckiego i twórców „Mordoru na Domaniewskiej”
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
Ströer Digital Media współpracuje na wyłączność z Silesion.pl
Tytus, Romek i A’Tomek reklamują Media Markt (wideo)
Tytus, Romek i A’Tomek reklamują Media Markt (wideo)
IAB Polska ogłasza standard widoczności reklam w internecie
PiS w dzień konwencji PO krytykuje Hannę Gronkiewicz-Waltz w spocie z cytatami z „Faktu”, TV Republika i „DGP”
PiS w dzień konwencji PO krytykuje Hannę Gronkiewicz-Waltz w spocie z cytatami z „Faktu”, TV Republika i „DGP”
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu
Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s
Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s
„Otwarcie o windykacji” w akcji edukacyjnej EOS KSI Polska (wideo)
„Otwarcie o windykacji” w akcji edukacyjnej EOS KSI Polska (wideo)
Firma Grzegorza Stulgisa za 3,9 mln zł kupiła od Ipopemy 10 proc. akcji Grupy K2
Firma Grzegorza Stulgisa za 3,9 mln zł kupiła od Ipopemy 10 proc. akcji Grupy K2
Maffashion reklamuje „kosmetyki na podbój świata” z Kontigo (wideo)
Maffashion reklamuje „kosmetyki na podbój świata” z Kontigo (wideo)
Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)
TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial
TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial
Pedigree w nowej kampanii bawi się filtrem z "psimi uszami" w szczytnym celu
Cyber Marian chrupie, a chłopiec na zebrze pomaga nauczycielce w kampanii czekolady Wedel Cookie (wideo)
Cyber Marian chrupie, a chłopiec na zebrze pomaga nauczycielce w kampanii czekolady Wedel Cookie (wideo)
Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media
Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media