Marketingowe roszady w Agorze

1 lutego br. nastąpiły zmiany struktury organizacyjnej Działu Marketingu Pionu Czasopism Agory.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W miejsce dwóch, działających niezależnie komórek marketingu powstał jeden, centralny Dział  Marketingu, którego dyrektorem została Anna Wieczorek.

W ramach nowej struktury powołano stanowisko Dyrektora Promocji, które objął Jarosław Matuszewski.

- Utworzenie jednego działu marketingu umożliwi spójną koordynację i planowanie działań marketingowych dla wszystkich czasopism wydawanych przez Agorę – powiedziała dla wortalu Wirtualnemedia.pl Anna Wieczorek, Dyrektor Marketingu Pionu Czasopism Agora S. A.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa