Marta Zielińska w Ciszewski Internet

Marta Zielińska objęła stanowisko dyrektora produkcji internetowych w agencji Ciszewski Internet. Poprzednio była związana m.in. z Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Ciszewski Internet Marta Zielińska jako dyrektor produkcji internetowych poza zarządzaniem działaniami w sieci realizowanymi przez firmę obsługuje bezpośrednio wybrane projekty, m.in. dla firmy Brita. Zielińska od dwóch lat zawodowo zajmuje się Facebookiem: stworzyła kilkadziesiąt aplikacji i gier, prowadzi wiele profili firmowych i tematycznych oraz kampanie reklamowe.

grafika

Ogółem w branży internetowej i social mediów Marta Zielińska ma dziewięć lat doświadczenia. Była m.in. kierownikiem 20-osobowego zespołu w Gazeta.pl, prowadząc wszystkie projekty społecznościowe tego portalu. Współtworzyła platformę blogową Blox.pl, przygotowywała i rozbudowywała forum dyskusyjne Forum.Gazeta.pl, gdzie była również odpowiedzialna za bieżącą komunikację i moderację. Ponadto stworzyła kilkadziesiąt stron, portali i wortali internetowych – od prostych wizytówek firmowych, po skomplikowane portale tematyczno-ogłoszeniowe (m.in. Dom.gazeta.pl, Praca.gazeta.pl, TiVi.pl, Stereo.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska