Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wmarcu 2008 r. wyniosła 531 800 egz., czyli 2,23 o proc. mniej niż wanalogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej"(Agora) wyniosła 419 033 egz. Jest to wynik o 9,78 proc. gorszy niżw marcu 2007 roku.
Na trzecie miejsce awansował "Super Express" (Murator), którypodniósł swoją sprzedaż o 3,63 proc. do 207 418 egz.
Dalej znalazła się "Rzeczpospolita" (Presspublica) ze średniąsprzedażą ogółem wynoszącą 139 206 egz. (spadek o 5,03 proc.)
Na piątą pozycję z trzeciej spadł "Dziennik" (Axel SpringerPolska), który zanotował największy spadek sprzedaży wśródwszystkich gazet codziennych - zmniejszyła się ona aż o 35,22 proc.W marcu br. tytuł sprzedawał się w ilości 136 706 egz.

W marcu br. w porównaniu z lutym br. wzrosła sprzedaż jedynie"Faktu", "Pulsu Biznesu" i "Parkietu". Pozostałe tytuły zanotowałyspadki - najwięcej także stracił "Dziennik".











