MasterCard ogłasza przetarg na globalny budżet reklamy cyfrowej

MasterCard szuka agencji do obsługi swojego globalnego budżetureklamy cyfrowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma zwróciła się do agencji, które w różnym zakresie jużpracują dla niej, a także takich, które nie mają z nią żadnychzwiązków. Ostateczna lista uczestników przetargu ma powstać dokońca lipca.

MasterCard chce w ten sposób zrestrukturyzowaćswoje działania w zakresie cyfrowego marketingu. Do tej pory firmawspółpracowała w tym zakresie z różnymi agencjami w różnychkrajach, a teraz chce wybrać jedną globalną agencję.

W Wielkiej Brytanii cyfrowy budżet MasterCard od sierpniaubiegłego roku obsługuje MRM Worldwide, podczas gdy jej siostrzanaagencja McCann Erickson jest odpowiedzialna za działania reklamowemarki w mediach tradycyjnych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?