„MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów

„MasterChef Junior” ogląda średnio 2,99 mln widzów. W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie programu „Mamy Cię!”, produkcja podnosi widownię TVN o 330 tys. osób. Stacja w czasie nadawania programu jest wiceliderem całego rynku i liderem w 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów
fot. tvn

Format „MasterChef Junior” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,99 mln osób, co przełożyło się na 17,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 3,11 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Nowy talent-show ma o 330 tys. widzów więcej niż pokazywany przez TVN w analogicznym okresie rok wcześniej w niedziele o 20.00 program rozrywkowy „Mamy Cię!”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 2,66 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 15,18 oraz 18,01 proc. (zobacz te dane).

W paśmie nadawania „MasterChefa Juniora” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Bodo”. Za TVN plasują się: Polsat (9,66 proc.; filmy fabularne i pierwszy odcinek 11. edycji „Must be the music”) oraz TVP2 (4,82 proc.; pasmo filmowe).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest zdecydowanym liderem, a dalej plasują się Polsat, Jedynka i Dwójka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/you-can-dance-9-stracil-600-tys-widzow-tvn-wiceliderem-rynku ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

„MasterChef Junior” to nowy talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele