Mastermind Media i Mufu z obsługą Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia

Agencja Mastermind Media, jako lider konsorcjum stworzonego wspólnie z agencją kreatywną MUFU, wygrała przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mastermind Media i Mufu z obsługą Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia

Działania agencji obejmą m.in. planowanie, zakup i realizację kampanii informacyjno-promocyjnych w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskich i tematycznych) i radiowych (ogólnopolskich i regionalnych), prasie (ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej), outdoorze, internecie i kinach. 

W zamówieniu przewidziano również realizację działań niestandardowych, w tym np. sponsoring, lokowanie produktów, dodatki do prasy, audycje telewizyjne, radiowe, podcasty.

Umowa została zawarta na dwa lata. Wartość kontraktu opiewa na ponad 16,26 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP