Mattel zapewnia o bezpieczeństwie swoich zabawek

Producent zabawek Mattel rozpoczął w USA kampanie prasową, mającąprzekonać rodziców, że produkowane przez firmę zabawki sącałkowicie bezpieczne dla ich dzieci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Koncern zdecydował się na ten ruch po ostatnich doniesieniach natemat zabawek należącej do Mattel marki Fisher Price, do malowaniaktórych użyto farby z podwyższona zawartością ołowiu.

W ukazujących się w New York Times, Wall Street Journal,Financial Times i USA Today ogłoszeniach Robert Eckert, szefkoncernu zapewnia rodziców, że dla firmy "nic nie jest ważniejsze,niż bezpieczeństwo naszych dzieci".

W związku z doniesieniami Mattel wprowadził 3-etapowy systemkontroli, aby mieć pewność, że używane farby pochodzą tylko odsprawdzonych dostawców. Zaostrzone będą także procedury kontrolnegotowych zabawek.

Jak doniosła chińska prasa, właściciel jednej zewspółpracujących z koncernem fabryk powiesił się w zeszłym tygodniuw należącym do firmy magazynie zabawek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji